
پژوهش جدید: تنها غذاخوردن میتواند برای افراد مسن خطرناک باشد
۵ آذر ۱۴۰۴
بدون دیدگاه
نظافت منزل رشت 🔹مطالعهای بزرگ توسط دانشگاه فلیندرز استرالیا با بررسی ۲۰ پژوهش بینالمللی نشان داد تنها غذاخوردن در افراد بالای ۶۵ سال با کاهش کیفیت رژیم غذایی، افت مصرف میوهها، سبزیجات و گوشت، و افزایش احتمال ضعف جسمانی و کاهش وزن مرتبط است. ...




